Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

marți, 15 octombrie 2013

Toamna printre ramuri

             Săptămâna trecută, povestea colega mea, Teodora că a realizat împreună cu elevii ei, la ora de Ed. plastică, copăcei tare frumoşi prin imprimeu de frunze. Nu am văzut lucrările lor, dar m-am gândit să încerc şi eu ceva asemănător cu piticii mei.:grup:
               Să vă povestesc cum i-am realizat noi.
               De cele mai multe ori pictăm fondul cu un burete (mereu am în dulap pentru uituci :) ). Şi de data aceasta am folosit petru fond tot buretele. Nu folosim bureţi speciali, cei pe care-i avem în momentul de faţă sunt de la un colţar de sufragerie.:wink:
Se lasă planşa la uscat. 
                Timpul de uscare este scurt dacă hârtia nu-i coală xerox, ci dintr-un bloc de desen de calitate.  Când se realizează fondul cu buretele, apa râmăne în el, deci se usucă rapid.

               Se realizează trunchiul şi crengile unui arbore.
            Se lasă din nou la uscat. Câţiva pitici au folosit mai multă apă, aşa că i-am ajutat cu şerveţele de bucătărie. :wink:
            După ce s-a uscat culoarea maro, se aleg frunze mici şi se pictează pe spate, astfel vor ieşi în evidenţă nervurile frunzelor, apoi se amprentează foaia.

Gata copăceii de toamnă!
:galerie: 
              Ele sunt hăricuţele mele care au terminat lucrarea la şcoală. 
Bravo, fetelor!
:majoreta: :majoreta: :majoreta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu