Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

marți, 1 aprilie 2014

Zambile

     Cu ceva vreme în urmă, am văzut pe  site-ul krokotak zambile şi m-am gândit să facem şi noi în orele de Abilităţi practice şi Opţional. Ieri am trecut la treabă, dar lucrurile nu au mers cum mă aşteptam, ci puţin mai încet. Doar câteva fetiţe au dus sarcina la bun sfârşit. Nicio problemă, vor termina acasă sau în săptămâna "Şcoala altfel" şi cei care doresc se vor putea apuca şi de zambilele din hârtie creponată model care doar l-am demonstrat şi prezentat într-un ppt.
 Mirela a fost cea mai hărnicuţă şi a terminat prima,
a urmat-o Rebeca,
nici Bianca nu s-a lăsat mai prejos.
La linia de sosire a ajuns şi Alexandra.
Celorlalţi le doresc mult spor şi aştept să termine minunatele zambile şi să încerce şi celălalt model.
Tutorial găsit pe Facebook.

2 comentarii: