Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

joi, 31 martie 2016

Bufniţele vesele - lecţie demonstrativă AVAP

Aşteptăm să sosească doamnele profesoare şi să ne desfăşurăm activitatea.
Ne-am reamintit povestea "Bufniţa şi corbul" studiată la ora de lectură, am purtat discuţii privind reciclarea unor materiale, ca de exemplu rolele de carton de la hârtia igienică şi transformarea lor în obiecte utile şi frumoase, am vizionat imagini cu bufniţe adevărate, cu bufniţe haioase, dar şi cu bufniţe realizate prin diferite tehnici de lucru.
Am prezentat etapele şi modul de realizare a bufniţelor, iar apoi am trecut la realizarea unor bufniţe vesele care ziua dorm în copăcelul nostru.
Bufniţele au fost aşezate pe ramurile copacului.
Bravo, copii! 
V-aţi descurcat excepţional şi aţi realizat lucrări foarte frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu