Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

marți, 19 aprilie 2016

Şcoala altfel - Învăţăm despre locomotive

Unul dintre jocurile preferare este "Trenul Tuc-Tuc", iar azi am avut ocazia să învăţăm despre locomotive.
La început zilei am vizionat imagini cu locomotive vechi şi noi de la noi din ţară, dar şi din alte ţări, am colorat imagini cu locomotivele trimise de tatăl Cătălinei, am avut ocazia să vizităm Depoul de locomotive CFR Petroşani, fiindu-ne ghid tot tatăl Cătălinei, iar la finalul activităţii ne-a plimbăm cu locomotiva.
Până a venit microbuzul ne-am jucat în curtea şcolii.
Am ajuns la Depoul de locomotive CFR Petroşani.
Primim informaţii despre locomotivele electrice şi diesel.
Ne arată cum se ridică pantograful.
Primim informaţii despre podul rotativ din depou.
Mergem să vizităm hala unde se repară locomotivele.
Am vizitat şi atelierul mecanicului.
Locomotive vechi
Toţi au dorit să urce într-o locomotivă veche.
Aşteptând să ne plimbăm cu locomotiva, ni s-a făcut foame.
 Tuc-tuc, vine locomotiva!
Momentul mult aşteptat
Nu vrem să mai plecăm acasă. :)
Mulţumim familie Torac (părinţii Cătălinei) pentru această zi minunată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu